Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 10 januari 2017

Uit de Oude Doos Part 6


De 10e van de Maand


Tijdens de Feestdagen was mijn loeplamp verhuisd naar boven dus in deze periode heb ik geen miniwerk geborduurd of afgewerkt. De eettafel was feestelijk in kerststemming omgetoverd en daar past geen loeplam bij. Na 1 januari heb ik de loeplamp weer beneden neer gezet en heb ik de adventskalender trui afgewerkt en in elkaar genaaid. Deze was 5 januari klaar en vanaf 6 januari ben ik weer met de koffie aan het borduren. De helemaand december stond in het teken van de adventskalender trui..........dus nu een foto van 5 dagen borduren. 




 Volgende maand is er vast meer te zien!


Lieve groet,


Helma

  


2 opmerkingen:

  1. Wouw.... heb je blog weer es even teruggelezen, wat een leuke projectjes ben je weer aan het maken. Heb het met plezier gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helma, las navidades, entre familia, fiestas y ese jersey de calendario hay poco tiempo.
    Retoma este bordado que va a quedar precioso.
    Feliz año
    Un abrazo
    Maite

    BeantwoordenVerwijderen