Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zaterdag 10 januari 2015

The Lighthouse at the Sea Part 5

Het stofje

Ik heb de Decembermaand niets uit gevoerd qua borduurwerk. Real life  nam alle tijd in beslag. En aan het eind van de maand heb ik  het patchwork kussentje gemaakt als Give away. Dus deze maand geen update van borduurwerk van dit project.
Wel heb ik deze week het stofje gevonden wat ik in gedachten had als achterzijde van de kussentjes. Na een paar uur zoekwerk en dozen nakijken op zolder had ik het toch eindelijk gevonden.







Dus deze maand weet ik wat mij te doen staat. Het is de bedoeling dit stofje  diagonaal te gaan verwerken aan de achterzijde.




10 februari probeer ik meer te laten zien.

Groetjes Helma



7 opmerkingen:

  1. El tema marinero es muy bonito.
    Los bordados son mi pasión, te quedan genial.
    Un abrazo
    Maite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms zijn andere momenten even belangrijker, logisch dat je even weinig hebt kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt in ieder geval wel een stofje gevonden, en de rest komt ook wel weer, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk stofje Helma, succes met het verwerken ervan.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat we allemaal wel eens hebben, Helma, althans ik wel. Want ik heb de laatste 5 weken bijna helemaal niets kunnen doen aan miniatuur werk door allerlei belangrijker dingen, het is dus zeer herkenbaar :)!
    Ik vind dit gestreepte stofje erg mooi, het zal er prima bij passen.
    Heel fijne zondag en week gewenst. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The fabric is lovely, Helma and it compliments the design. I look forward to seeing the results.
    Have a happy week,
    Lisa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Muy bonito el cojín y el blog.
    Saludos

    BeantwoordenVerwijderen