Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 6 januari 2015

On Journey to Spain


Gisteren heb ik de envelop met het Kerstkussentje op de post gedaan richting Maite in Spanje.



Het was weer leuk om dit kussentje met de patchworktechniek te maken. Dit was de vijfde in de rij die ik hiervan gemaakt heb. Vier kussentjes heb ik een aantal jaar geleden gemaakt waarvan er twee bij mij nog zijn( de eerste twee) . Ik heb dit keer een kleine piek erbij geborduurd en lichtjes in de boom met gouddraad. verder heb ik  een labeltje ,met een kruisje erop, erbij gemaakt. verwijzend naar Kerst en de dagen in het klooster waar ik een deel van het kussentje gemaakt heb.

Maite heel veel plezier hiermee. Ik hoop dat het een leuk plekje krijgt bij je in Spanje!


Groetjes Helma


8 opmerkingen:

  1. weer een juweeltje geworden hoor!
    Kruisje is een ornamentje?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tu cojin de Patchwork tendrá un lugar especial, se que lo has hecho con mucho cariño.
    Estoy muy agradecida y me alegra que te guste hacer esta tecnica y disfrutes con ella.
    Cuando llegue te aviso.
    Un abrazo
    Maite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helma, je hebt er echt een toepasselijk, mooi kadootje van gemaakt, Maite zal er vast erg blij mee zijn :)!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kadootje heb je erbij gemaakt, Helma, daar zal Maite blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He recibido el cojín, es precioso, muchas gracias, en breve lo pondré en el blog.
    Gracias de nuevo.
    Un abrazo
    Maite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Precioso cojin , seguro que Maite sabrá apreciar este trabajo. Feliz año nuevo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enhorabuena a la ganadora, y a ti gracias por el sorteo.
    Un abrazo.
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen