Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 1 mei 2014

Workshop Victoriaans Meisje Part 4

De Onderrok

Vanmiddag ben ik weer verder gegaan met het aankleden van het Victoriaans meisje. Samen met Thea ( niet mijn zusje) had ik afgesproken dat we vanmiddag aan de onderrok zouden werken. Wel leuk hoor zo'n workshop op afstand want Thea woont aan de andere kant van ons landje.  Per email melden we elkaar dingen en als er vragen zijn dan kunnen we die samen oplossen per email.
Uit eindelijk heb ik niet zo lang aan de onderrok gewerkt want ik heb eerst wat rommel opgeruimd van een miniatuur ideetje wat niet wilde lukken vanmorgen. Dit idee gaat nog op herhaling dus dat horen jullie later een keer. En rond 16.00 uur werd er gebeld dat ik mijn auto kon ophalen .......ja die had een klein ongelukje gehad..maar nu is tie weer helemaal nieuw aan de achterkant. Ja zo was de middag zo om....... maar desondanks de onderrok is klaar!


 


 Deze keer mogen jullie even onder de rok kijken naar al het kant ........




of the Victorian underwear!


Volgende week donderdagochtend  ga ik weer  samen met Thea verder.


Ik wens jullie alvast een fijn weekend!



Groetjes Helma


9 opmerkingen:

  1. Leuk lijkt me dat om samen te kunnen werken met iemand anders aan een miniatuur karweitje, Helma. Het is mooi geworden zo met al dat 'kant aan de broek' en de onderrok natuurlijk ;)!
    Dus je auto heeft een 'kontje' gehad van iets/iemand, bah, dat is niet best......maar gelukkig is hij nu weer heel.
    Bedankt voor je reactie op mijn bedstee :D! Ik ben nog steeds aan het denken wat ik er mee wil doen, schilderen of niet......tja, moet ik zelf beslissen natuurlijk ;)!
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend.
    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. esa ropa interior te ha quedado mas que bien , buen trabajo

    besitos

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt ze mooi Helma... Schitterend die net kousen :)

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wordt toch al mooi, Helma.Leuk dat jullie dit zo samen kunnen doen, dat is het leuke van deze tijd he?
    En ja, een middag is inderdaad zo om, maar gelukkig komen er nog meer middagen (of ochtenden).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The underskirt is looking lovely Especially with all of the lace. It's so pretty. How nice to work with a friend.
    Hugs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The underwear is looking beautiful and I love the stockings.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helma het wordt mooi zo.
    Volgende week weer verder.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze is prachtig aan het worden, en zo echt victoriaans kuis; kantje om de boezem...
    Mooie kousen!

    groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen