Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

maandag 9 december 2013

The Bel Pull Floral/Ribbon is finished


 Het schellekoord Floral/Ribbon (design van Nicola Mascall)  is helemaal klaar . Het borduren was zo'n anderhalve week geleden al gedaan en gisteren heb ik het schellekoord beetje bij beetje  afgewerkt .  Ondertussen was ik lekker aan het  luisteren naar een CD die ik van Sinterklaas heb gekregen. Heerlijk zo'n muziekje op de achtergrond voor een lastig karweitje als afwerken van je borduurwerkje. 




Ik ben er reuze blij  mee . De kleuren passen echt goed bij het behang voor het Hoedenwinkeltje waarvoor  het schellekoord is geborduurd. Hierna is er  nog een vloerkleed en een stoffering van een zitbankje wat geborduurd gaat worden in hetzelfde patroon maar die moeten nog even wachten want er is nog ander borduurwerk wat wacht en even voorgaat. Het Markthuisje waar het Hoedenwinkeltje in komt is toch  nog lang niet klaar.......  ...eeh eerlijk gezegd : ik moet er nog aan beginnen. Mij maakt het niet uit zo heb ik in de toekomst nog genoeg werk te doen en kan ik er nog even van blijven dromen.

Nog even een foto zodat jullie van het schellekoord de afmeting kunnen zien:



                                                              
     Wat leuk ...weer een volger erbij : axfu42 . Welkom en veel kijk en leesplezier!



Groetjes Helma 




8 opmerkingen:

  1. Je schellekoord is heel mooi geworden, Helma. Dat zal mooi staan in een markthuisje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun jij toch prachtig borduren!!!
    Heel mooi gedaan, en nu natuurlijk weer de volgende klus.......
    Ik blijf kijken en me verbazen over je geduld en je prachtige werk.

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi fijn schellekoord prachtig!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tingelingeling (kan het niet laten om eventjes te schellen ;))
    Hallo Helma :D! Wat is het schellekoord prachtig geworden, zeg, mijn welgemeende complimenten! Zo klein en fijntjes, ook met dat ornamentje bovenaan, het is echt heel mooi! Zo te lezen heb je nog genoeg mooie borduurtjes liggen, ik bewonder je geduld en je fijne hand van borduren, lekker mee doorgaan, kunnen wij meegenieten :D!
    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helma, heel mooi geworden.
    Ook de kleuren zijn heel mooi zo.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties via Poppenhuiskladblogger:

    Blogger Kitty de Leeuw zei...
    echt geweldig dat kleine borduurwerk
    10 december 2013 16:43

    Blogger Jolinda Koek zei...
    Mooi geworden Helma!
    10 december 2013 17:53

    Blogger Ineke zei...
    Het is prachtig geworden Helma!
    10 december 2013 18:24

    Blogger Margriet zei...
    wat mooi!!!!
    10 december 2013 22:24

    Blogger Clari zei...
    Het zijn mooie kleuren.
    Ik vind het prachtig mooi geworden.
    gr, CL.
    11 december 2013 21:58

    Blogger Nienke zei...
    Heel mooi geworden. Fijntjes.
    Groetjes, Nienke.
    12 december 2013 12:04

    Blogger petra zei..
    wow petje af.... zooooo klein zo veel details echt super!!!
    ik vind de kleuren ook zo mooi!
    groetjes Petra
    16 december 2013 02:04

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties via Petitpointers:

    cyberbubbeh Fri Dec 13 03:42:19 PST 2013
    So delicate and nicely stitched.

    annelleferguson Wed Dec 11 08:07:22 PST 2013
    This is beautiful, Helma. Love to see this things in their settings. Hope you will show us.

    peggyminis Tue Dec 10 18:55:45 PST 2013
    Very delicate looking.

    dennwall@sbcglobal.net Tue Dec 10 17:26:41 PST 2013
    Very nice job.

    suefrommesa Tue Dec 10 17:09:10 PST 2013
    Very feminine looking. It is lovely.

    eloosemore@att.net Tue Dec 10 16:22:53 PST 2013
    Very pretty!

    travgan Tue Dec 10 11:39:31 PST 2013
    Wonderful!

    hinkle1@bellsouth.net Tue Dec 10 10:28:05 PST 2013
    Great job of finishing! I really like this.

    lmsalati Tue Dec 10 10:15:47 PST 2013
    I love this one. Reminds me that I have this kit.

    BeantwoordenVerwijderen