Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zaterdag 3 augustus 2013

Een Kerstcadeautje in de Zomer

Afgelopen week kreeg ik nog een verlaat verjaardagscadeautje van een vriendin en haar man. Naast twee leuke Senseo mokken had ze voor mij een tijd geleden al wat gekocht  vertelde mijn vriendin. Ze zag het cadeautje in een tuin in Frederiksoord  en ze moest toen gelijk aan mijn Poppenhuishobby denken. Lief en leuk als mensen dat speciaal voor je kopen. Het is altijd spannend het uitpakken van miniatuur cadeautjes en ik was verrast deze leuke Kerstminiatuurtjes te zien.

 


 Het zijn vier Kerstboomhangertjes en een Kerstballendoos met inhoud. De kerstfiguurtjes zijn 2 cm groot en de doos ongeveer 2 cm bij  3 cm. Nou die komen met een kleine maand of vijf zeker weer te pas....in een Kerstboom of in de Kerstkraam!


PS. Ik zie nu dat de kerstballendoos op zijn kop op de foto is gekomen...toch volgende keer beter opletten!


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verjaarscadeautje heb je gekregen Helma.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verrassing Helma. Het is inderdaad leuk als mensen miniatuurtjes voor je meenemen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Una bella sorpresa di compleanno!
    Ciao, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat schattig!
    Staan ook heel leuk bij het tuinhuisje maar staan natuurlijk het best in de minikerstboom!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd zo spannend én leuk om iets te kado te krijgen! Vooral als het miniatuurtjes zijn, die iemand met zorg voor je heeft uitgekozen, Helma :D! geniet ervan!!
    Tja, midden in de zomervakantie aan de Kerst denken, dat heeft voor mij wel wat: bijna tijd voor de herfst en de winter: heerlijk!! Meer tijd, maar ook veel beter weer om leuke miniaturen te maken :D.
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen