Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

woensdag 12 december 2012

Zomerswap Poppenehuiskladblog 2012 Part 3

Swapjes | 07 September 2012 | 21:49:17
 
De zomerswap die ik moest versturen   dit jaar ging richting Sjoukje. Gisteren meldde ze dat de envelop was aangekomen. Zij kreeg van mij een gelukspaartje in delftsblauwen kleuren die ik gekocht heb in het Museumdorp Orvelte tijdens mijn tweedaags bezoek aan Drenthe. Verder kreeg ze twee mooie lapjes stof van de Quiltwinkel in Nieuw-Buinen  waar  ik geweest ben de eerste dag. De tweede dag bezocht ik een borduurwinkel In Roden dus toepasselijk hiervoor een doosje borduurgaren met schaartje gekocht   in 1:12   om de Zomerswap compleet te maken. En bij een Hollandse
vakantie hoort natuurlijk een oer-Hollandse kaart! 
 
 
 

 
 
 
 
 
Veel plezier met je zomerswap , Sjoukje!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten