Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 23 december 2012

Sinterklaas 2012 Part 2

Het is wel bijna Kerst maar toch.....

Op Sinterklaasdag ben ik s'middags met een "zak " met cadeautjes naar mijn ouders geweest om hun  te verrassen. Tenslotte stond er in het boek van Sinterklaas dat ze allebei lief waren geweest dit jaar. Ook ik werd verrast deze middag  met een aantal cadeautjes 1:1 en ook iets in miniatuur. Mijn moeder had de haakpen weer opgepakt met het fijne garen en maakte voor mij deze pannenlappen en vaatdoekjes. Een tijd terug had ik haar een kopie van een patroontje gegeven van een pannenlap 1:12  ..... ik vind het knap gemaakt en dat met bijna  79jaar!








1 opmerking:

  1. Reacties via Poppenhuiskladblogger:

    6 reacties



    Blogger Lisette zei...

    Pannelappen van grootmoederstijd vind ik altijd leuk!! Ja ,knap van je moeder!

    23 december 2012 15:45

    Blogger Clari zei...

    Wat knap !!,......Dat ze het nog kan zien en maken op die leeftijd.

    Ik hoop stilletjes dat wij dat dan ook nog kunnen op z'n hoge leeftijd.

    gr, CL.

    23 december 2012 16:08

    Blogger Wil Minidesign zei...

    Ja....zo zien echte pannelappen eruit!
    Een extra dierbare aanwinst omdat je moeder ze gehaakt heeft.Petje af!

    23 december 2012 16:34

    Blogger Thea zei...

    Hè, de vaatdoeken komen bekend voor zeg! De pannenlappen heb ik geloof ik nog tegoed...

    23 december 2012 20:36

    Blogger Kitty de Leeuw zei...

    heel mooi en lief van je moeder koester der maar en Thea wat in vat zit verzuurd niet en als net als bij ons thuis is als de een wat krijgt kan je er op wachten als de ander zijnde hihi

    23 december 2012 21:05

    Blogger Margriet zei...

    Wat een lief cadeautje!!

    26 december 2012 08:54

    BeantwoordenVerwijderen