Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 7 december 2012

Sinterklaas 2011

Cadeautjes | 06 December 2011 | 23:07:08
 
Het is de avond van 6 December en Sinterklaas en zijn zwarte Pieten verlaten zo langzamerhand weer Nederland. Er zijn weer veel mensen verwend deze afgelopen dagen door de Sint en daar was ik er één van.
Zaterdagavond  en zondagochtend ben ik blij verrast door leuke cadeautjes  van de Goedheiligman en natuurlijk is de Sint niet vergeten dat Poppenhuizen en Miniaturen mijn hobby is.
Ik heb van een hulp Sint een mooi workshoppakketje gehad om een Victoriaanse schrijfmap te maken...het is een workshoppakketje van Heirloom By Susan. het is een prachtig bedrukt setje bestaande uit een Schrijfmap om te maken, gevuld met  victoriaanse kaarten en brieven. Een leuk  precies knip en plakwerkje.
 
 
 

 
Van de Pakjespiet kreeg ik een 1:12 Borduurpakketje om een Kerstsok te borduren. het is een borduurpakketjes van Janet Granger Designs. De kerstsok wordt geborduurd op zijdegaas van 40 count.
Een prachtig kerstafbeelding wordt hierbij geborduurd in halve kruissteek. de Kerstsok is straks zo'n 36 mm groot.
 
 
 
 
 
 
Verder zaten er in de zak van Sinterklaas ook nog een paar cadeautjes die handig zijn om te gebruiken bij mijn hobby.
Als eerste kwam er een opbergdoos voor borduurgarens met plastic bobbins uit de zak. En ook nog een kleine gaatjestang waar je gaatjes van 1,5 mm mee kan maken. Verder een patchworktijdschrift voor inspiratie 1:12 en een leuk haakblad met hele leuke patronen voor de kerst..... ook natuurlijk om uit te gaan proberen in 1:12.
 
 
 
 
 
 
En nu maar weer een jaar wachten op de Goedheiligman

1 opmerking:

  1. Lekker verwend hoor! Leuk!
    Thea

    door: thea65
    thea65.punt.nl 2011-12-07 23:19:30

    BeantwoordenVerwijderen