Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 22 november 2012

Zelfgemaakt Popje

Eerste popje
Popjes | 23 Maart 2009 | 18:22:28
 
Dit is mijn eerste popje wat we gezamelijk hebben gemaakt met ons poppenhuisknutselgroepje. Het is gemaakt met de damesmal van Ria Odijk van Fimoklei. Het lijkt nu nog een beetje een buitenaardswezen maar als de haren gekapt en het gezichtje geschilderd zijn  zal het popje wel een vrouwelijk tintje krijgen. Als iemand nog goede tips heeft om het gezichtje goed te pimpen dan hou ik me aanbevolen. Je kunt reageren onder de foto bij reactie

1 opmerking:

  1. Eerdere reactie:

    Helma, ik heb vroeger popjes gemaakt van zelfhardende klei, ik deed de huid dan verven met n witte latex die ik met wat acryl verf op huidkleur mengde. Misschien n tip, gebruik zachte kleuren voor het gezicht, dus niet knalrood voor de lippen, dan krijgt de pop n lieve uitstraling, en echte uitschieters vallen dan minder op. De wangen en zo deed ik met echte bluch uit mijn eigen toillettas, heel zachtjes, je kunt altijd nog wat erbij doen. hoop dat je hier wat aan hebt.
    * marlies

    door: marlies van roekel
    lies44.punt.nl 2009-04-21 13:39:5

    BeantwoordenVerwijderen