Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 22 november 2012

Verkadewinkeltje Part1

De Koektrommel
Verkadewinkeltje | 23 Maart 2009 | 17:17:22
 
Al een paar keer had ik deze Verkadekoektrommel gevuld met bisquit gezien in de supermarkt. Soms in de aanbieding en de andere week weer niet . Mijn oog was de allereerste keer er al opgevallen...het minivirus sloeg weer toe. Maar omdat ik nog zoveel onafgewerkt had liggen thuis op miniatuurgebied had ik steeds mijn zinnen kunnen verzetten om deze koektrommel niet te kopen. Op een gegeven moment was de koektrommel niet meer zichtbaar in de winkel waardoor ik eigenlijk wel  spijt had dat ik hem niet had gekocht. Bij elke volgende boodschappentoer keek ik toch zoekend rond naar een verdwaald exemplaar. Uiteindelijk anderhalve maand later viel mijn oog op deze koektrommel helemaal onderin een metalen rek. Er was geen redden meer aan....hebbes die was voor mij!


 
Ik wil hier een Verkadewinkeltje van maken met allerlei Verkade miniaturen.
 


De lekkere Koekjes van Verkade, Theelichtjes, Mokken en een Koektrommel.
De mokken en het rommeltje zijn gemaakt door Wil van Minidesign
 

1 opmerking:

  1. Eerdere reactie:

    Leuk Idee! ben benieuwd hoe het eruit gaat zien,
    * marlies

    door: marlies van roekel
    lies44.punt.nl 2009-04-21 13:44:06

    BeantwoordenVerwijderen