Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zaterdag 24 november 2012

Verkadewinkeltje part 3

Chocola van Verkade
Verkadewinkeltje | 28 Maart 2010 | 15:25:54
 
Gisteren op de Dollhouse Arhem Show heb ik weer een aanvulling voor het Verkadewinkeltje gekocht. Geen koekjes van Verkade dit keer maar Chocolade van Verkade. Een luxe verpakking in Delftsblauw motief en een printje van de bekende chocoladerepen in allerlei smaken. 
 
 

 
De verzameling Verkademiniaturen tot nu toe. De chocoladerepen zijn natuurlijk nog niet gemaakt dus die staan er nog niet op.
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Eerdere reactie:
    hallo, zijn de verkade doosjes te koop ik wil een leuk doosje maken met deze producten erin hoe groot zijn ze of mag ik evt wat printjes van je evt voor betaling lijkt mij zo leuk om dit te maken gr tea

    door: tidsinga 2012-08-09 15:42:53

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerdere reactie:
    Hallo Tea,

    De kant en klaar Verkade verpakkingen heb ik gekocht op de poppenhuisbeurs in Arnhem bij de fam Giessen . Waarschijnlijk staan ze ook weer op de poppenhuisbeurs in Apeldoorn eind oktober.Zij verkopen uiteenlopende verpakkingen waaronder die van Verkade...het is voor mij elk half jaar weer even zoeken of ik wat nieuws kan vinden. de grootste doosjes zijn ongeveer 2,5 bij 2,5 cm.
    De Verkade chocoladeverpakkingen heb ik ook op de beurs in Arnhem gekocht bij Aarts miniatures, zij hebben ook een website www-aartsmiatures.com....waar je ze kan bestellen.
    De mokken en koektrommeltje zijn van gips gemaakt door Will Leussink, af en toe biedt zij dit aan op de verkooppagina van de Poppenhuizenstartpagina( zie links hier onder Links) .
    Ik hoop dat ik je hier verder mee geholpen hebt...veel succes in ieder geval met de zoektocht naar je miniverkades!

    Groetjes Helma




    door: helma58
    helma58.punt.nl 2012-08-10 00:54:33

    BeantwoordenVerwijderen