Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 27 november 2012

Verjaardagsswapjes 2010

Swapjes | 10 Oktober 2010 | 22:05:48
 
Het is al weer bijna twee weken geleden dat onze verjaardagsochtend was van het poppenhuisclubje.
Omdat ik enkele van mijn gemaakte swapjes ook nog een keer cadeau moest doen als zomerswapje aan mijn zusje Thea kon ik de foto's niet eerder plaatsen. Dinsdagmorgen 28 september, onder het genot van een kop koffie, werden de verjaardagsswapjes uitgepakt. Ingrid had van te voren al aangegeven dat zij dit jaar een 1:1 swapje gekocht had omdat het 1:12 gebeuren even op een laag pitje staat bij haar.
 
Ik kreeg een prachtige bewerkte Kameel 1: 12 als trekkarretje van Suzanne en een 1: 1 Tea for One setje van Ingrid.
 
 
 

 
Suzanne en ik vonden het helemaal niet erg om dit 1:1 cadeautje te krijden met verschillende soorten thee en onder het theepotje vonden we nog heerlijke bonbons.
 
 
 
 
 
 
 
Kijk eens hoe mooi de kameel is die ik kreeg van Suzanne! Zij had de kameel verpakt in een zelfgemaakt cadeaudoosje.
 
 
Voor Ingrid en Suzanne had ik een Gebreid Popje gekocht van de actie voor Kenia, een Schelpendoosje en een leuk Poppenhuisboekje gemaakt. 
 
 
 
 
 
 
 
De schelpjes zijn gevonden op het strand bij Breskens tijdens de zomervakantie. De vuurtoren op de foto staat net buiten Breskens op het duin. De foto is op 12 juli 2010 vanaf het strand bij zonsondergang om precies 22.06 uur genomen. 
 
 
 
 
 
 
 
Het gedichtje wat staat aan de binnenzijde van het deksel van het schelpendoosje.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten