Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

donderdag 29 november 2012

Sinterklaas 2010

Cadeautjes | 12 December 2010 | 14:28:46
 
Dit jaar ben ik op miniatuurggebied erg verwend met Sinterklaas...er kwamen op 5 december steeds maar 1:12  cadeautjes te voorschijn uit het Sinterklaaspapier. Nu pas even tijd om het hier te laten zien.
S'middag kwamen mijn ouders op bezoek en brachten een paar pakjes mee waarvan een miniatuurtje waar ik ontzettend blij mee ben.
Er kwam een mooi gehaakt kleedje uit...gehaakt door mijn moeder op de dagen voor Sinterklaas en gehaakt
met naaigaren wat van mijn Oma is geweest. een heel bijzonder cadeautje.
 
 
 
 
    
 
Volgens mijn moeder was het garen vies geworden in de loop der jaren en moest ik het maar even wassen....maar ja dat doe je toch niet....brocanter als drie generaties kan het niet zijn! Dat ga je toch niet wegwassen.......
 
s 'Avonds kwam de Sint en Zwarte Piet nogmaals langs ons huis . Van mijn oudste Zwarte Pietenzoon kreeg ik het boek"Finishing Touches" van Jane Harrop. Een heel mooi boek waar uitgebreid leuke items in beschreven worden, hoe je die moet maken, om net even je kamer iets meer aan te kleden.  Mijn jongste Zwarte Pietenzoon had voor mij een prachtig gelaserd workshoppakketje gekocht van een vogelkooitje 1:12. De 1 :12 kanarie die ik al een jaar of 2 geleden kreeg van hem krijgt nu een echt huisje.
Verder kreeg ik een klein metalen doosje om verder af te werken als bv een koektrommel.
 
 
 
 
 
 
 
De pakjes regen was hierbij nog niet afgelopen : ik kreeg nog een een klein strijkijzertje van Mini-Iron met mog een extra hulpstuk, een boekje over de geschiedenis van Poppenhuizen in Nederland, een boekje met Borduurpatronen van Beatrix Potter 1: 12 en een workshoppakketje om een mooi Hoedenboek te maken...die komt straks mooi van pas in mijn hoedenwinkeltje.
 
 
 
 
 
 
Dank u wel Sinterklaasje!!!!

1 opmerking:

  1. Eerdere reactie:
    Sinterklaas is erg lief voor je geweest, je bent heerlijk verwend.

    Groetjes Ingrid

    door: Ingrid 2010-12-12 19:55:19

    BeantwoordenVerwijderen