Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 23 november 2012

Groot Poppenhuis

Hergebruik | 17 Mei 2009 | 15:24:29
 
Vorig jaar heb ik een poppenhuis overgenomen van een collega. Zij heeft dit poppenhuis gekregen van een buurman toen zij jonger was . De buurman maakte dit huis helmaal zelf. Nadat haar dochtertje er mee gespeeld had wilde ze het poppenhuis aan iemand over doen die er ook iets mee had. Het poppenhuis is niet op schaal 1:12 maar meer 1:10. Wil ik het nu voor mijn hobby gebruiken dan moest ik toch dingen gaan veranderen. Nadat mijn ouders het poppenhuis bewonderd hadden wilde ze niet hebben dat ik de zaag erin ging zetten en namen het poppenhuis zelf mee. Vooral mijn Vader was er helemaal weg van want het was een kunstwerkje om dit te bouwen. Het huis staat nu op een slaapkamer bij mijn ouders op een zelfgemaakt tafeltje op wieltjes. Er is verder nog niet aan geknutseld .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten