Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 25 november 2012

Hindelooper Kijkkamer Part 7

Het begin van de vloer
Hindelooper Kijkkast | 22 April 2010 | 21:48:06
 
Eindelijk had ik vanmiddag even tijd om verder te gaan met de Hindelooper Kijkkast. Ik ben begonnen met de vloer verder uit te tekenen....een beetje rekenen en wiskunde en zeer nauwkeurig meten. Vooraf had ik gedacht hier  een behoorlijke tijd mee kwijt te zijn maar achteraf viel dit reuze mee. Met een half uurtje was dit het resultaat.



 
 
Omdat het uittekenen lekker mee zat in tijd ben ik maar gelijk begonnen met het maken van de stenen vloer. Een klusje waar je duimtoppen toch wel van gaan tintelen. Ik denk dat ik mijn gereedschap iets te stevig vast gehad heb. Maar ik ben dik tevreden met het resultaat!
 
 
 
 
 
 
 
Op de leestafel zie je het Bijbelboekje liggen wat ik heb gekocht op de de Dollhouse Arnhemshow bij Reina Mab  Miniatures uit Buenos Aires ( Argentinie)
 
 
 
 
 
 
 
Vanavond gelijk  even naar de Bouwmarkt geweest om donkere grondverf te halen.....maar nee deze verkochten ze daar niet. Dus nu toch maar het " stenen vloertje" in de witte grondverf gezet.
 
 
 
 
 
 
Het "stenen vloertje" moet nu goed drogen voordat het een kleur krijgt!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten