Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

zondag 25 november 2012

Hindelooper Kijkkamer Part 5

De eerste verf zit erop
Hindelooper Kijkkast | 15 April 2010 | 22:40:19
 
De afgelopen week ( vooral de laatste twee dagen) heb ik de Hindelooper Kijkkast in de grondverf gezet en als laatste de rand en de glaslatten in een diep rode kleur gezet. Een hele stap voor mij om een kleurtje erop te doen . Dankzij de wijze raad van Stineke toch  eindelijk een kleurtje verf er op aangebracht want ik vind dit ontzettend moeilijk. Ik ben heel perfectionistisch en daardoor ben ik heel bang om de kijkkast te verknoeien hiermee. Als je goed kijkt ziet je ook dat het nog maar de eerste laag is .....maar het begin is er.
 

 

 
 
Klaar voor de tweede worshopdag.........vandaag!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten