Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

vrijdag 23 november 2012

Hindelooper Kijkkamer Part 2

Hindelooper miniaturen
Cadeautjes | 01 November 2009 | 16:55:55
 
Deze minaturen heb ik gekocht van het verjaardagsgeld wat ik gekregen heb van mijn vriendengroep.
De Kast is gekocht in Hindeloopen in de winkel naast het Schaatsmuseum. Het Boekje over de Hindelooper schilderkunst kocht ik bij het Hindelooper Historisch Museum. 
Twee dagen later op de beurs in Arnhem heb ik de Melkbus met opscheplepel , de Kolenkit en de Kaarsenstaandaard gekocht bij Mountain Wagon Studio.
De envelop is helemaal leeg nu op de kaart van Bob de Bouwer na........die ga ik nog hard nodig hebben in de toekomst want er moet natuurlijk een Hindelooperkamer gebouwd worden.


 






 

Vriendengroep Ugchelen bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten