Helena's Miniatures

Helena's Miniatures

dinsdag 27 november 2012

Boekje "Naar de Speeltuin"

Het Boekje "Naar de speeltuin"......is af!
Poppenhuisknutselgroepje | 03 Augustus 2010 | 22:52:07
 
Nadat Wil Leussink vanavond het boekje had geplaatst op het Poppenhuiskladbloq heb ik het gelijk uitgeprint en gelijk maar  gemaakt. Ik had de smaak nog te pakken van de andere boekjes. Het boekje krijgt een plekje in de Speelgoedkist die ik langzamerhand aan het vullen ben.
Wil weer hartelijk dank !






  

6 opmerkingen:

  1. Eerdere reactie:
    leuk he boekjes maken

    groetjes Keetje

    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2010-08-04 06:44:27

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerdere reactie:
    Helma,wat ben jij supersnel !!!

    "het lijkt Overtoom wel".....

    Groetjes,Wil

    door: minidesign
    minidesign.punt.nl 2010-08-04 09:18:10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerdere reactie:
    a dit soort dingen moet je ook eigenlijk gelijk doen want anders komt het er niet van [teminste bij mij vaak]

    mooi gemaakt en goede bestemming voor boekje.

    groetjes van Erica

    door: minihobby
    minihobby.punt.nl 2010-08-04 10:31:42

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerdere reactie:
    Leuk gemaakt weer, maar hoe kan dat nou, als ik op de link klik, krijg ik gewoon het plaatje dat Wil hier neer heeft gezet en jij hebt er wel 6 bladzijden in en ook nog een voor- en achterkant, moet ik soms naar een andere link gaan?

    Groetjes Jody.

    door: jody
    jody.punt.nl 2010-08-04 13:25:30

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerdere reactie:
    Leuke boekje heb je supersnel gemaakt.

    door: lisette1
    lisette1.punt.nl 2010-08-04 14:51:15

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerdere reactie:
    Jody, even de link bij de eerste reactie van Wil aanklikken. Had ik ook hoor en zag dat Wil een extra link bij de opmerking had gezet. Jammer genoeg was je envelop al op de bus gedaan toen dit printje op het kladbloq verscheen.....

    groetjes helma

    door: helma58
    helma58.punt.nl 2010-08-04 15:34:05

    BeantwoordenVerwijderen